לכן, לפני שרוכשים נכס כזה או אחר חשוב לברר נושאים כגון: עלויות הנכס – העלויות מורכבות מהמחיר המבוקש, עלות עורך דין, עלות תיווך, ייעוץ וכו'. עלויות שוטפות – ארנונה מקומית, מיסי וועד, עלויות ביוב, תחזוקה וכיוצא בזה. נתוני הגירה פנימית – הגירה פנימית חיובית, למקום שבו רוכשים נכס, היא סימן מעודד להתאוששות כלכלית וקיום שוכרים פוטנציאליים. בנוסף, חשוב לברר האם הנכס שבו מתעניינים מתוחזק כראוי, האם יש צורך בשיפוץ, מהו טיב השכונה, במה עוסקים התושבים המקומיים (צווארון כחול, עובדי פיננסים וכו).

השקעות נדל"ן בארה"ב לא רק ל"כרישי" נדל"ן

החיפוש אחר אפשרויות טובות להשקעה הביאו ישראלים רבים למסקנה שכדאי להשקיע בנדל"ן. מכיוון שהנדל"ן בישראל מתומחר במחיר גבוה ומכיוון שיש סיכוי גבוה לקריסת מחירים בעתיד הנראה לעין, חלחלה ההבנה שכדאי לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב. בשורות הבאות נסביר מדוע השקעות נדל"ן בארה"ב מהוות בטוחה ויציבה: • נסביר על המגמה של עליית המחירים ומדוע זה טוב למשקיע. • נראה שקיים ביקוש גבוה מאוד לדירות ולנכסים להשכרה. • נוסיף כמה מילים על אפשרויות לתשואה מוצלחת.

קרא עוד
נדל"ן בארה"ב, איפה כדאי להשקיע

משקיעים רבים, ובהם גם יזמים מקצועיים וגם אנשים שאינם כאלה, מבינים שכדאי מאוד לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב. מאז ירידת המחירים הגדולה, שהייתה למעשה קריסה במחירי הנכסים באמריקה, נוצרו הזדמנויות רכישה רבות, עם תשואה יפה ואפשרות לעליית ערך הנכס.

קרא עוד
נדל"ן בארה"ב, המדריך למשקיע המתחיל

ישנם משקיעים ויזמים רבים שכבר ביצעו לא מעט השקעות נדל"ן בארה"ב. לא מפתיע שבין המשקיעים המנוסים יש גם לא מעט ישראלים. עם זאת, ברור שיש גם אנשים שעושים בדיוק עכשיו את צעדיהם הראשונים בחיפוש של הזדמנויות נדל"ן בארה"ב. בדיוק עבור משקיעים שעדיין לא מכירים מקרוב את השוק האמריקאי ועבור מי שבוחן ברצינות את האפשרות לרכוש נדל"ן בארה"ב אנו מגישים מדריך מקוצר ומאיר עיניים. ארה"ב איננה ישראל

קרא עוד
נדל"ן בארה"ב, לא מה שחשבת

השקעה בשוק האמריקאי, באמצעות רכישה של נדל"ן בארה"ב איננה דבר חדש. במהלך השנים אנשים רבים בחרו בצעד כזה ויש בהם רבים שגם רכשו כמה וכמה נכסים. באופן מובן, גם התחום של השקעות נדל"ן בארה"ב אינו קופא על שמריו ויש כאלה שסבורים שכיום לא מדובר על המקום נכון ביותר להשקיע כסף. אנו סבורים שגם כיום יש עדיין לא מעט הזדמנויות השקעה טובות. אמנם אין ספק שרכישה של נדל"ן בארה"ב צריכה להתבצע בזהירות, תוך קבלת ליווי מקצועי ואמין, אבל בהחלט אפשר להצליח ולהשיג תשואה טובה עם השקעה סולידית.

קרא עוד
השקעות נדל"ן בארה"ב, כיצד לזהות עסקה טובה

רבים שואלים את עצמם האם השקעות נדל"ן בארה"ב יכולות להתאים להם. גם כיום, ניתן להשיג ללא ספק תשואה טובה, באמצעות עסקאות טובות. גם כיום, רכישה של נדל"ן בארה"ב עדיפה בהרבה על רכישה של נכס להשקעה מניבה בישראל. לפני שממהרים לרכוש נדל"ן בארה"ב חשוב מאוד לתת את הדעת לשאלת השאלות – כיצד מזהים עסקה טובה. כדי להשיב על השאלה הזאת נתייחס לכמה היבטים בעלי משמעות: • מיקום – כיצד הוא משפיע על פוטנציאל התשואה.

קרא עוד
השקעות נדל"ן בארה"ב, ממה להיזהר

ישנן השקעות שנחשבות לסולידיות ולפניכן ישנו הרושם שאין בהן סיכונים. השקעות נדל"ן בארה"ב, למשל, הן צעד סולידי אך אין זאת אומרת שיש לפעול בחיפזון וללא נקיטת אמצעי זהירות. בשורות הבאות נספר למה צריך לשים לב וממה כדאי להיזכר לפני שרוכשים נדל"ן בארה"ב. בין היתר נספר: • מתי תשואה גבוהה יכולה להיות בעייתית. • מתי צריך להתרחק מאזור מסוים, ולא לקנות בסביבתו נכס. • כיצד מונחים כמו "הגירה חיובית" ומצב התעסוקה הפנים אמריקאית יכולים לעזור.

קרא עוד
השקעות נדל"ן בארה"ב, כיצד לבחור נכס אטרקטיבי

ישנם אנשים שמתייחסים לצעד של השקעות נדל"ן בארה"ב ולא משנה באיזה אזור, כאל מקשה אחת. חשוב לזכור שארצות הברית שונה מאוד ממדינת ישראל. אם בארץ ישנם הבדלים לא מעטים בין נכסים שונים, הרי שבארצות הברית המצב נכון במידה רבה הרבה יותר. מכיוון שהשטח הגיאוגרפי גדול מאוד ומכיוון שיש הבדל עצום בין נכסים שונים, חשוב מאוד לדעת לבחור נכון. בחירה נכונה, של נכסי נדל"ן בארה"ב תשפר את התשואה שמרוויחים מההשקעה ותאפשר למצוא שוכרים טובים, תוך זמן קצר.

קרא עוד
השקעות נדל"ן בארה"ב, נכסים עם תשואה מובטחת

השקעות נדל"ן בארה"ב יכולות להתאים להרבה מאוד ישראלים, לאו דווקא רק למי שנחשב לבעל הון או לעשירון העליון. במקרים רבים ניתן לבצע השקעה חכמה ולזכות תוך כדי כך בתשואה מובטחת, שלא קיימת באפיקים סולידיים אחרים נכון להיום. בסקירה שלהלן נסביר: • על הסיבות שהופכות את הרכישה של נדל"ן בארה"ב לכדאיות, הרבה יותר מרכישה של נכס בשוק הישראלי. • כיצד ניתן להבטיח תשואה בשוק האמריקאי. • למי כדאי ולמי יכול להתאים במיוחד לבצע השקעה בנכסי נדל"ן בארה"ב.

קרא עוד
רכישת נדל"ן בארה"ב כללי עשה ואל תעשה

רבים בוחנים בימים אלה את האפשרות לבצע השקעה בנדל"ן. בעבר, האופציה המועדפת הייתה להשקיע בשוק המקומי, בישראל, אולם כיום המצב שונה. יותר ויותר בוחרים לשקול השקעת נדל"ן בארה"ב. הסיבות לכך מגוונות ונבקש להציג אותן בטרם נתאר כמה כללי עשה ואל תעשה בהקשר של השקעות נדל"ן בארה"ב.

קרא עוד
השקעות בנדל"ן בישראל או דווקא מעבר לים?

הן בישראל והן בארצות הברית השקעות בתחום הנדל"ן נחשבות להשקעות משתלמות במיוחד. רכישת דירה להשקעה תשמש כלי ליצירת הכנסה נוספת עבור ההורים, ובעתיד אף תוכל לעבור לרשות הילדים – מכירה לצורך יצירת הון עצמי ראשוני או כהכנסה שוטפת.

קרא עוד
תחזית לשנת 2017 - מחירי הבתים יעלו ב-14%

בשנת 2006 כידוע לרבים, חוותה ארה"ב משבר נדל"ן בקנה מידה גדול. מחירי הנדל"ן שהיו אז, ירדו באופן דרמטי והגיעו עד לכ-30% ובאורלדנו בכ-50%. שיעור גבוה של בתים מעוקלים נרשם בפלורידה, ולאחריה בניו ג'רסי וניו יורק. מאז, מצב הנדל"ן החל לעלות באיטיות אך בבטחה, עד ששנת 2012 כבר סומנה על ידי רוב מומחי הנדל"ן כשנת מפנה.

קרא עוד