נדל"ן בארה"ב, איפה כדאי להשקיע

השקעות נדל"ן בארה"ב

נדל"ן בארה"ב, איפה כדאי להשקיע


משקיעים רבים, ובהם גם יזמים מקצועיים וגם אנשים שאינם כאלה, מבינים שכדאי מאוד לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב. מאז ירידת המחירים הגדולה, שהייתה למעשה קריסה במחירי הנכסים באמריקה, נוצרו הזדמנויות רכישה רבות, עם תשואה יפה ואפשרות לעליית ערך הנכס.


נקודה חשובה שיש לתת עליה את הדעת בשאלת השקעות נדל"ן בארה"ב היא גודלה של ארצות הברית. חשוב להבין שארצות הברית מורכבת ממדינות רבות ושונות, כאשר בכל אחת יש אקלים כלכלי שונה ופרופיל הנכסים והמשקיעים בכל מקום עשוי להיות מגוון מאוד. לכן, אין זה מפתיע לגלות שיותר שמעולה השאלה האם לרכוש נדל"ן בארה"ב עולה השאלה איפה בדיוק כדאי להשקיע – באילו מדינות ובילו אזורים.


נדל"ן בארה"ב שוק גדול – פוטנציאל גדול


שוק הנדל"ן בארצות הברית מגלם בתוכו פוטנציאל גדול, אדיר אפילו, מבחינת כמות הנכסים. נדל"ן בארה"ב, שלא כמו בשוק הישראלי, כולל בתוכו דירות, בנינים שלמים, נכסים צמודי קרקע במגוון עצום של מחירים וגם שוק עצום של שוכרים פוטנציאליים.


על רקע גודלו של השוק ובשל העובדה שהמחירים של נדל"ן בארה"ב כבר מראים מגמה ברורה של עליה, חשוב לבחור נכון את המקום שבו רוצים להשקיע. נראה מסובך? לא בהכרח.


נדל"ן בארה"ב - מסתכלים על המגמה


כדי להצליח בהשקעות נדל"ן בארה"ב צריך להסתכל על המגמה של השנים האחרונות וגם של התקופה האחרונה. ישנן מדינות שבהם נרשמה עליה חדה ולאחר מכן החלה ירידה במחירי חלק מהנכסים ואילו במדינות אחרות חלה עליה מתונה יותר ועדיין יש צפי של מומחים לעליית מחירים נוספת.


גם חברות לשיווק נדל"ן בארה"ב, שמכירות את השוק האמריקאי, יודעות לסנן עבור לקוחותיהם את האזורים הטובים יותר לעומת האזורים הטובים פחות. יש גם לזכור שכל מדינה איננה מקשה אחת. חשוב לשים לב במיוחד לשכונות שנחשבות ל"חמות", כאלה שנרשמת בהן מגמה על הגירה חיובית. המשמעות ברורה – מקומות כאלה הם הזדמנות טובה להשכיר את הנכס ולקבל תשואה משתלמת.


נדל"ן בארה"ב - נתוני תעסוקה והקשר לנדל"ן


לדעתנו, אין זה משנה שבנקודת הזמן הנוכחית מצביעים המומחים על מדינות כמו אטלנטה או פילדלפיה כמקומות הנכונים להשקעה. נדל"ן בארה"ב כולל הרבה יותר מכך וניתן למצוא הזדמנויות מעולות גם במקומות אחרים.
בחינה של מדדים כלכליים שמפורסמים באמצעי התקשורת, מדדים כמו נתוני תעסוקה ואבטלה, משפיעים מאוד על החלטות השקעה נבונות. רכישה של נדל"ן בארה"ב באזורים שבהם ישנם אינדיקטורים חיובים, יכולה להוכיח את עצמה ואלה הם המקומות העדיפים להשקעה.

קישורים נוספים

המדריך למשקיע - השקעות בנדל"ן בארה"ב 

הקדמה 

מילון מונחים להשקעות נדל"ן בארה"ב 

השקעות בנדל"ן מעבר לים זה דווקא משתלם 

תחזיות על הנדל"ן האמריקאי 

למה להשקיע בארה"ב עכשיו 

כך תזהו השקעה כדאית בשוק הנדל"ן בארה"ב  

למה לשכור חברת ניהול מקומית ?  

קריטריונים בבחירת חברת ניהול מקצועית 

הטלות מיסוי על משקיעי נדלן בארה"ב 

טיפים להשקעה נכונה בארה"ב 

טעויות נפוצות של המשקיע המתחיל 

השקעות נדל"ן בארה"ב לא רק ל"כרישי" נדל"ן 

נדל"ן בארה"ב, המדריך למשקיע המתחיל

נדל"ן בארה"ב, לא מה שחשבת

השקעות נדל"ן בארה"ב, כיצד לזהות עסקה טובה

השקעות נדל"ן בארה"ב, ממה להיזהר

השקעות נדל"ן בארה"ב, כיצד לבחור נכס אטרקטיבי

השקעות נדל"ן בארה"ב, נכסים עם תשואה מובטחת

רכישת נדל"ן בארה"ב כללי עשה ואל תעשה

השקעות בנדל"ן בישראל או דווקא מעבר לים?

להשקעות ונכסים מניבים בחו"ל