השקעות נדל"ן בארה"ב לא רק ל"כרישי" נדל"ן

השקעות נדל"ן בארה"ב

השקעות נדל"ן בארה"ב לא רק ל"כרישי" נדל"ן


החיפוש אחר אפשרויות טובות להשקעה הביאו ישראלים רבים למסקנה שכדאי להשקיע בנדל"ן. מכיוון שהנדל"ן בישראל מתומחר במחיר גבוה ומכיוון שיש סיכוי גבוה לקריסת מחירים בעתיד הנראה לעין, חלחלה ההבנה שכדאי לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב.


בשורות הבאות נסביר מדוע השקעות נדל"ן בארה"ב מהוות בטוחה ויציבה:
• נסביר על המגמה של עליית המחירים ומדוע זה טוב למשקיע.
• נראה שקיים ביקוש גבוה מאוד לדירות ולנכסים להשכרה.
• נוסיף כמה מילים על אפשרויות לתשואה מוצלחת.


השקעות נדל"ן בארה"ב - מגמת עליה לאורך זמן


אין זה סוד שלפני כשבע שמונה שנים חלה בארצות הברית קריסה שלא הייתה כמוה במחירי הנכסים, דירות ובתים גם יחד. באותן שנים, לאחר הקריסה, נדל"ן בארה"ב היה מוקצה על ידי המשקיעים, שברחו ממנו כמו מאש. באופן טבעי, עם השיפור במצב הכלכלי ועם הסיוע שהוזרם על ידי הממשל הפדרלי, חלה התאוששות ורכישה של נדל"ן בארה"ב חזרה להיות אטרקטיבית.
בשנים שעברו מאז ירידת המחירים ניתן לראות מגמה של עליה במחירי הנכסים, כמעט בכל אזוריה של ארצות הברית. ישנם מקומות שבהם העלייה כבר הגיע לכדי מיצוי ואילו במקומות אחרים יש עדין הזדמנויות להרוויח לא רק מהשכרת נכסים אלא גם מעלית נוספת במחירים. אין ספק שכיום, השקעות נדל"ן בארה"ב מהוות מוקד משיכה למשקיעים, מקומיים וזרים, מכל העולם.

 

 


השקעות נדל"ן בארה"ב -ביקוש גבוה משוכרים פוטנציאליים


סיבה מרכזית לכך שרבים מעוניינים לבצע השקעות נדל"ן בארה"ב היא הביקוש המוגבר להשכרה. מאז ירידת המחירים נוצר מצב שאמריקאים רבים אינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש נכס, בית או דירה, והם נאלצים להתגורר בשכירות. כאשר מוסיפים לכך את העובדה שגם לפני קריסת הנדל"ן רבים העדיפו לשכור ולא לקנות, מתקבלת מציאות שיש עודף ביקוש להשכרת נכסים.
באופן טבעי, ביקוש גבוה מאפשר לבעלי נדל"ן בארה"ב לדרוש וגם לקבל דמי שכירות ראויים לשמם. בנוסף, בהחלט ישנה אפשרות לסנן שוכרים מסוכנים, דבר שהופך את ההשקעה לבטוחה וליציבה עוד יותר.


השקעות נדל"ן בארה"ב תשואה יפה ומשתלמת


חברות שמשוקות נדל"ן בארה"ב מבטיחות לרוכשים תשואה יפה ומשתלמת. כאשר לקוחים בחשבון את הביקוש לנכסים להשכרה ואת העלייה הצפויה במחירי נדל"ן בארה"ב גם בשנים הקרובות, מבינים שלא מדובר על דברים בעלמא. תשואה יפה היא בהחלט ריאלית והיא בהחלט לא מנותקת מהמציאות.


חשוב להבין, עם זאת, שלא כל הנכסים יכולים להבטיח את אותה התשואה ולא בכל מקום כדאי לבצע השקעות נדל"ן בארה"בבנקודת הזמן הנוכחית. כדי להצליח חשוב להתקשר עם חברה אמינה לשיווק נכסים ולעשות גם קצת שיעורי בית באופן עצמאי. מי שיפעל בחכמה יקבל תשואה טובה, יציבה ולאורך זמן.

 

השקעות נדל"ן בארה"ב, לא למומחי נדל"ן בלבד

בעבר היה נהוג לחשוב שהשקעות נדל"ן בארה"ב היו נחלתם הבלעדית לאנשים עמידים בלבד. רק בעלי הון היו יכולים להנות מהשקעות מניבות ולהרוויח תשואות גבוהות עבור הכסף שלהם. בעשור האחרון השתנו פני הדברים מסיבות רבות ומגוונות שהראשונה והחשובה שבינהן היא משבר הסאב פריים בארה"ב. כתוצאה ממאותו משבר רבים מאזרחי מדינת ארה"ב איבדו את היכולת להחזיר את תשלומי המשכנתא והבנקים נאלצו למכור את הבתים שמושכנו במחירים נמוכים במיוחד על מנת לנסות למזער את נזקי המשבר. משקיעים רבים ניצלו את המצב ורכשו את אותם בתים במחירי עלות והשכירו לכל המרבה במחיר.

 

השקעות נדל"ן בארה"ב תוכנית החסכון הטובה בישראל

כשהריבית במשק אפסית ושוק ההון לא יציב השקעה בנדל"ן היא אחת מהאופציות היותר אטרקטיביות שקימות היום בשוק. שוק הנדל"ן בישראל רותח, מחירי הדירות בשיא וחוקים חדשים שעלו בכנסת עומדים להפוך את הנושא ללא כדאי כלכלית. לכן השקעות נדל"ן בארה"ב הן בהחלט אופציה לא פחות ממצוינת. ניתן למנות סיבות רבות להשקיע בבית פרטי בארה"ב, אך אחת הסיבות הבולטות ביותר היא התשואה הגבוהה במיוחד בניגוד לתשואות המקובלות בתוכניות החסכון בבנקים בישראל. סיבה נוספת היא היציבות והבטחון שמוענק ללקוח בעת ביצוע השקעות מסוג זה.

 

חפשו השקעות נדל"ן בארה"ב

 

נכסים לדוגמא בארה"ב

 

השקעות נדל

 

 

השקעות נדל

 

רילטי אקזקיוטיב מציעה מגוון רחב של נכסים איכותיים ברחבי ארה"ב כל הנכסים ללא יוצא מן הכלל:

  1. רשומים על שם הרוכש (בדומא לטאבו בישראל)
  2. כל הנכסים מאוכלסים ע"י דיירים
  3. כל הנכסים מניבים תשואה של מינימום 9%
  4. כל הנכסים מנוהלים ע"י חברת ניהול מקומית
  5. כל הנבסים ממוקמים האזורים הטובים והאיכותיים ביותר ברחבי ארה"ב

 

רילטי אקזקיוטיב עושה את מירב המאמצים לספק ללקוחות שלה את התוצאות הטובות ביותר עבור ההשקעה שלהם.

קישורים נוספים

המדריך למשקיע - השקעות בנדל"ן בארה"ב 

הקדמה

מילון מונחים להשקעות נדל"ן בארה"ב 

השקעות בנדל"ן מעבר לים זה דווקא משתלם 

תחזיות על הנדל"ן האמריקאי 

למה להשקיע בארה"ב עכשיו 

כך תזהו השקעה כדאית בשוק הנדל"ן בארה"ב  

למה לשכור חברת ניהול מקומית ?  

קריטריונים בבחירת חברת ניהול מקצועית 

הטלות מיסוי על משקיעי נדלן בארה"ב 

טיפים להשקעה נכונה בארה"ב 

טעויות נפוצות של המשקיע המתחיל 

נדל"ן בארה"ב, איפה כדאי להשקיע

נדל"ן בארה"ב, המדריך למשקיע המתחיל

נדל"ן בארה"ב, לא מה שחשבת

השקעות נדל"ן בארה"ב, כיצד לזהות עסקה טובה

השקעות נדל"ן בארה"ב, ממה להיזהר

השקעות נדל"ן בארה"ב, כיצד לבחור נכס אטרקטיבי

השקעות נדל"ן בארה"ב, נכסים עם תשואה מובטחת

רכישת נדל"ן בארה"ב כללי עשה ואל תעשה

השקעות בנדל"ן בישראל או דווקא מעבר לים?

להשקעות ונכסים מניבים בחו"ל