השקעות נדל"ן בארה"ב, כיצד לזהות עסקה טובה

השקעות נדל"ן בארה"ב

השקעות נדל"ן בארה"ב, כיצד לזהות עסקה טובה


רבים שואלים את עצמם האם השקעות  נדל"ן בארה"ב יכולות להתאים להם. גם כיום, ניתן להשיג ללא ספק תשואה טובה, באמצעות עסקאות טובות. גם כיום, רכישה של נדל"ן בארה"ב עדיפה בהרבה על רכישה של נכס להשקעה מניבה בישראל.


לפני שממהרים לרכוש נדל"ן בארה"ב חשוב מאוד לתת את הדעת לשאלת השאלות – כיצד מזהים עסקה טובה. כדי להשיב על השאלה הזאת נתייחס לכמה היבטים בעלי משמעות:
• מיקום – כיצד הוא משפיע על פוטנציאל התשואה.


• אינדיקטורים כלכליים וכיצד הם מסייעים לבחור במקום הנכון.

• טיב הנכס ומצבו הנוכחי.


השקעות נדל"ן בארה"ב - מיקום טוב זה הזדמנות


כל מי שרוצה לרכוש נכס להשקעה, ובכלל זה משקיעים שמחפשים השקעות  נדל"ן בארה"ב חייבים להתייחס קודם כל למיקומו של הנכס. לא לחינם שני עסקאות יתומחרו אחרת לגמרי, גם כאשר מדובר על נכסים דומים בגודלם, שנבחנו באותן השנים.


מיקום טוב בהקשר של השקעות  נדל"ן בארה"ב לא חייב להיות דווקא במרכזי ערים גדולות. למעשה, שלא כמו המצב בישראל, יש לא פעם ביקוש מעולה דווקא לנכסים בפריפריה. מיקום טוב צריך להיות בשכונות איכותיות ובפרט במקומות שצפויים למשוך תושבים נוספים בפרק הזמן הנראה לעין. גידול במספר התושבים הולך ביחד עם פוטנציאל מצוין לתשואה משופרת.


השקעות נדל"ן בארה"ב - צופים את העתיד


קל מאוד לומר שלפני רכישה של נדל"ן בארה"ב יש לבחור מקום טוב. עם זאת עסקה טובה המבוססת על מיקום מצוין מצריכה תשומת לב לא רק למה שקורה היום אלא גם למה לצפוי לקרות בשנים הקרובות.


חשוב לא להיבהל – ישנן דרכים טובות מאוד לצפות את העתיד ועל ידי כך להיכנס לעסקה טובה של נדל"ן בארה"ב. לא מדובר על חיזוי עתידות כי אם על בדיקה של נתוני תעסוקה, נתוני שכר, נתונים של הגירה פנים אמריקאית, נתוני פשיעה וכדומה.


כאשר רוכשים נכס באזור עם נתוני תעסוקה משופרים, עם ירידה במדדי האבטלה ועם רמת פשיעה נמוכה – אפשר בהחלט לצפות ליחס מצוין בין מחיר הרכישה לבין התמורה למשקיע.


השקעות נדל"ן בארה"ב - טיב הבניה וצורך בהשבחה


כל הדברים שאמרנו עד כה מתעלמים מדבר חשוב נוסף, שהינו חיוני לזיהוי עסקה טובה של רכישת נדל"ן בארה"ב. הנקודה הנוספת שיש להתעכב עליה היא טיב הבניה של הנכס והצורך לקיים פעולות של שיפור, שימור או השבחה.


ישנם לא מעט מקומות שבהם נדל"ן בארה"ב מצריך השקעה מתמשכת בשיפוצים ובתחזוקה. חשוב להבין שעבור אמריקאים רבים זהו מצב רגיל ויש לשקלל זאת עם ההכנסות מהשכרה. במקביל, חשוב לוותר על רכישה של נכסים שמצויים במצב גרוע ממש. עבור מי שאיננו מומחה לנדל"ן ומי שלא יודע לתמחר נכון עסקאות מסוג זה, עלול להיווצר מצב של תשלום יתר שלא לצורך.

קישורים נוספים

המדריך למשקיע - השקעות בנדל"ן בארה"ב 

הקדמה 

מילון מונחים להשקעות נדל"ן בארה"ב 

השקעות בנדל"ן מעבר לים זה דווקא משתלם 

תחזיות על הנדל"ן האמריקאי 

למה להשקיע בארה"ב עכשיו 

כך תזהו השקעה כדאית בשוק הנדל"ן בארה"ב  

למה לשכור חברת ניהול מקומית ?  

קריטריונים בבחירת חברת ניהול מקצועית 

הטלות מיסוי על משקיעי נדלן בארה"ב 

טיפים להשקעה נכונה בארה"ב 

טעויות נפוצות של המשקיע המתחיל 

השקעות נדל"ן בארה"ב לא רק ל"כרישי" נדל"ן 

נדל"ן בארה"ב, איפה כדאי להשקיע 

נדל"ן בארה"ב, המדריך למשקיע המתחיל 

נדל"ן בארה"ב, לא מה שחשבת 

השקעות נדל"ן בארה"ב, ממה להיזהר

השקעות נדל"ן בארה"ב, כיצד לבחור נכס אטרקטיבי

השקעות נדל"ן בארה"ב, נכסים עם תשואה מובטחת

רכישת נדל"ן בארה"ב כללי עשה ואל תעשה

השקעות בנדל"ן בישראל או דווקא מעבר לים?

להשקעות ונכסים מניבים בחו"ל