השקעות נדל"ן בארה"ב, כיצד לבחור נכס אטרקטיבי

השקעות נדל"ן בארה"ב

השקעות נדל"ן בארה"ב, כיצד לבחור נכס אטרקטיבי


ישנם אנשים שמתייחסים לצעד של השקעות נדל"ן בארה"ב ולא משנה באיזה אזור, כאל מקשה אחת. חשוב לזכור שארצות הברית שונה מאוד ממדינת ישראל. אם בארץ ישנם הבדלים לא מעטים בין נכסים שונים, הרי שבארצות הברית המצב נכון במידה רבה הרבה יותר.


מכיוון שהשטח הגיאוגרפי גדול מאוד ומכיוון שיש הבדל עצום בין נכסים שונים, חשוב מאוד לדעת לבחור נכון. בחירה נכונה, של נכסי נדל"ן בארה"ב תשפר את התשואה שמרוויחים מההשקעה ותאפשר למצוא שוכרים טובים, תוך זמן קצר.


השקעות נדל"ן בארה"ב - שכונות טובות – שוכרים טובים


יש כאלה הסבורים שההבדל בין נכסים אטרקטיביים לבין כאלה שנחשבים לטובים פחות נעוץ באיכות הבניה. כך, נכסי נדל"ן בארה"ב שבנויים בסטנדרט נמוך או כאלה שאינם מתוחזקים כהלכה יהיו אטרקטיביים פחות. עד כמה שדבר זה נכון, יש לדעתנו מאפיין חשוב לא פחות שיקבע האם רכישה של נדל"ן בארה"ב תהיה מוצלחת יותר או פחות.


מאפיין חשוב לא פחות מאיכות הבניה ומטיב הנכס הוא רמת השכונה והאזור שבו מתכננים לבצע רכישה. רכישה של נדל"ן בארה"ב בשכונות טובות, עם יחס הגירה חיובי, עם אוכלוסייה במעמד בינוני וגבוה (ולכל הפחות – בינוני – נמוך), תאפשר לזכור בנכס אטרקטיבי למשקיע.


כאשר רוכשים נכס במיקום טוב, גם אם הוא במצב שמצריך השקעה ראשונית בשיפוץ, אפשר לקבל תשואה טובה ואפילו מצוינת, לאורך זמן.


השקעות נדל"ן בארה"ב - נתונים טובים – פוטנציאל מצוין


על מנת לבחור נכס אטרקטיבי בהשקעות  נדל"ן בארה"ב אנו ממליצים לבדוק היטב את הנתונים הכלכליים המאפיינים את המדינה שבה רוצים לבצע עסקה. נזכיר שארצות הברית מורכבת ממדינות רבות, לכל מדינה מצב פוליטי, כלכלי וחברתי שונה. לאור ההבדלים, עוד לפני שבוחרים שכונה או אזור בתוך המדינה כדאי להחליט על מדינה אחת או שתיים שיהיו מובילות לביצוע ההשקעה.


כאשר נתוני המדינה בכללותה מצביעים על מגמה חיובית, סיכויי ההצלחה ברכישה של נדל"ן בארה"ב עולים במידה ניכרת. בשלב הבא אפשר יהיה לבחור את המיקום, האזור והשכונה בתוך אותה המדינה.


השקעות נדל"ן בארה"ב - לבדוק תשואה משוקללת


דבר חשוב נוסף שמבדיל בין נכסים אטרקטיביים של נדל"ן בארה"ב לבין נכסים טובים פחות הוא כמובן התשואה שנית לקבל על ההשקעה. משקיעים רבים בוחנים נתוני תשואה בלי לשים לב לשאלה האם מדובר על תשואה משוקללת (נטו) או על תשואה ברוטו.


נדגיש – כאשר מקבלים נתוני תשואה חשוב לשקלל אותם עם הוצאות שונות. מצד אחד, רכישת נדל"ן בארה"ב מצריכה השקעה ראשונית שחורגת ממחיר הנכס (דמי תיווך, עורך דין ועוד). מצד שני, יש הוצאות חשובות לטווח הארוך כגון דמי ניהול לחברת האחזקה, ארנונה וכיוצא באלה.

השוואת ההכנסות לעומת ההוצאות תבהיר עד כמה הנכס הוא אטרקטיבי באמת.

קישורים נוספים

המדריך למשקיע - השקעות בנדל"ן בארה"ב 

הקדמה 

מילון מונחים להשקעות נדל"ן בארה"ב 

השקעות בנדל"ן מעבר לים זה דווקא משתלם 

תחזיות על הנדל"ן האמריקאי 

למה להשקיע בארה"ב עכשיו 

כך תזהו השקעה כדאית בשוק הנדל"ן בארה"ב  

למה לשכור חברת ניהול מקומית ?  

קריטריונים בבחירת חברת ניהול מקצועית 

הטלות מיסוי על משקיעי נדלן בארה"ב 

טיפים להשקעה נכונה בארה"ב 

טעויות נפוצות של המשקיע המתחיל 

השקעות נדל"ן בארה"ב לא רק ל"כרישי" נדל"ן 

נדל"ן בארה"ב, איפה כדאי להשקיע

נדל"ן בארה"ב, המדריך למשקיע המתחיל

נדל"ן בארה"ב, לא מה שחשבת

השקעות נדל"ן בארה"ב, כיצד לזהות עסקה טובה

השקעות נדל"ן בארה"ב, ממה להיזהר

השקעות נדל"ן בארה"ב, נכסים עם תשואה מובטחת

רכישת נדל"ן בארה"ב כללי עשה ואל תעשה

השקעות בנדל"ן בישראל או דווקא מעבר לים?

להשקעות ונכסים מניבים בחו"ל